dimarts, 23 de setembre del 2008

Quimet&Quimet

Avui, aprofitant les vacances d'aquesta setmana hem fet una ruta molt interessant. Hem anat a veure l'exposició de Mucha al Caixaforum que recomano moltíssim i després hem anat a dinar de 'picoteo' a un temple, el 'Quimet&Quimet'. Tot i que fa molts anys que el coneixia de nom, encara no hi havia estat mai. I ens ha encantat.
Us recomano qualsevol 'montadito' de les cent varietats que el mateix Quimet diu que prepara. Nosaltres n'hem provat de boníssims: de salmó amb iogurt, de Torta del Casar amb castanyes, de musclos amb tomàquet confitat i caviar, de bolets amb formatge de cabra, de patè amb ceba confitada. També us recomano els combinats de marisc (de llauna, però de la bona) i les begudes, totes de qualitat, entre elles un vermut boníssim o qualsevol de les cerveses.
Sobre el preu, jo esperava que després de tot el que ens hem fotut, pugés més. Al final, 37€ per dues persones amb 6 montaditos, 4 tapes i 5 begudes (em sembla que no m'he oblidat res).
La veritat és que val molt la pena però suposo que només és recomanable entre setmana perqùè amb la seva petitesa no em puc imaginar com estarà un cap de setmana.
Per cert està al carrer Poeta Cabanyes, 25 (Poble Sec) al costat d'un altre lloc que m'agrada molt, el Barcelona Rouge.
PD: Si feu vacances així estranyes aneu a l'Ikea. Ahir vaig flipar, hi havia més gent que qualsevol dissabte!!!!