divendres, 17 d’octubre del 2008

Gadgetobotellón de classe

Un dia d'aquests vaig anar a comprar un parell de benjamins d'Anna de Codorniu. A casa sempre tinc les tres mides petites de cava: benjamí, mig litre i litre. Sí, em falta un Magnum, però això és per a molta colla i últimament no faig massa festes.
El tema és que quan vaig anar a agafar-les anaven dins d'un bonic package de plàstic. Vaig suposar que portaven algun regal i al mirar-ho d'una reullada em va semblar que era una copa de cava.
Arribo a casa i obro la 'bossa'. Sorpresa la meva. Sí, són copes, no una, sinó dues, però especials. De fet són com taps en forma de petita copa, per posar al coll de l'ampolla i beure cava encara que no tinguis una copa formal a mà.
M'ha semblat un regal molt aprofitable ja que suposo que es pot enganxar a tot tipus d'ampolles, i queda més classy que no pas beure a morro.
Suposo que amb les meves explicacions no queda massa clar, així que us penjo la foto. Aaixò sí encara no les he estrenat. Quan ho faci, faré una altra foto.