dijous, 9 d’octubre del 2008

Speakasy o com el clandestí acaba sent el preu

El restaurant Speakeasy es defineix a sí mateix com 'Clandestine Back Room Restaurant & Bar' i està ubicat a un antic magatzem de la cockteleria Dry Martini.
Ahir per la nit vaig anar-hi a sopar amb dues de les meves amigues des de parvulari, la Sònia i l'Isa. La veritat és que va ser una nit molt agradable posant-nos al dia de molts temes i vam estar ben bé dues hores i mitjà molt a gust. Però és clar el títol de l'entrada ja deixa entreveure que no tot són flors i violes.
La idea del restaurant és recrear la privacitat dels speakeasy de la llei seca, els locals on se seguia comercialitzant amb l'alcohol. I l'ambientació és perfecta, elegant i molt alcohòlica (rodejada per estanteries plenes d'ampolles). I el servei atent, però no embafador. I el menjar, deliciós i fet amb cura. Però el preu és bastant exagerat. De fet quan vaig veure el compte em va fer mal: 186€. Veient la carta jo comptava 45-50€ per cap, però no 62.
Però és clar hi ha detalls inequívocs que demostren que ha de seguir sent un restaurant especial no apte per anar-hi cada dia (tot i que sent dimecres i amb crisi estava ple): copa de cava 6€, cobert 4'5€ (sí, panets molt bons, aperitiu molt bo, cocktail gelatinós de nova generació però si ho hagués refusat m'ho haurien descomptat?), mitja ampolla de vi 18€, i postres mínim 8'5€.Així que al final el que acaba sent clandestí és el preu, perquè és lícit quedar-se tant marge?
Tot i així és recomanable encara que només sigui per sentir-te com si estessis fora de la llei.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Però que diu aquesta?
Escolteu, jo hi vaig molt amb en Johan (i abans amb el Sandrusco), i us puc ben assegurar que tot això del preu és mentida...bé, jo no se quant costa un plat, pago amb la visa del club...però és mentida!!!
Que no me les embauque una blogger!!! AL LORO, QUE NO ES TAN CARO HOMBRE!!!!!.

Visca De las Muelas, i visca el Speakasy...lliure!!!!!!

Nui ha dit...

Ostres que guay no? Em faria gràcia anar-hi. A veure a qui conveço a que li faci una clatellada....