dimecres, 17 de desembre del 2008

La lluna també està a Barcelona

Aquests dies he tingut les nits ocupades preparant les postals de Nadal (cada vegada em costa més trobar alguna cosa original...) però no volia deixar de comentar un bon sopar de Nadal amb antics companys de gedas (Bayo, Trici i Pifa... posa't així sembla el nom de tres clowns). Com sempre els vaig fer servir de conillets d'índies i els vaig portar a 'Au port de lune', per dir-ho d'una manera un lloc on es respira menjar francés, i on el producte es veu tan fresc com el que venen al lloc on està ubicat, la plaça de Sant Galdric, més coneguda com la plaça de les pageses de la Boqueria (potser ara ja no hi són, hi eren quan jo hi anava de petita)
L'oferta es basa en dues opcions. Per una banda, el menú, amb plats que venien molt de gust (com un confit d'ànec) o amb molt bona pinta (com les ostres que estan descartades perquè no les tolero) però que vam decidir deixar per un altre dia, i per l'altra pel menú que diríem de 'taules' (opció 2 i 4 persones). Vam escollir el Gainsbourg (per 4 persones): una bona amanida amb formatge de cabra, una selecció de formatges i una selecció de patés. Crec que aquest últim plat és excel·lent. Llástima no haver pres nota dels quatre tipus però estaven boníssims (ens van portar com doble ració de torradetes i tot). També estava molt bo el vi de la casa i l'únic postre, una mena de muffin-french-style amb gelat.
Us recomano reservar perquè el lloc tot i tenir tres pisos té aquell encant de les petites coses, dels racons que val la pena conèixer a Barcelona.

PD: Encara m'han de confirmar si aquest restaurant és al que els meus amics de la facultat van anar amb el Mo.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Quanta teca...Més que el blog de la Maida sembla el blog d'en Pepe Carvalho. M'agrada.
Molt a prop, podeu trobar La Gardunya (a la Plaça de "idem",a la part del darrera del mercat de la Boqueria), un "temple" de la cuina de mercat(mai millor dit i de veritat, en especial del peix i el marisc.

Apa, bon Nadal i bona cuina per a tots!!!!