dissabte, 25 de maig del 2013

The Breeders + Blur 19 anys després

Añadir leyenda
Ja escriuré (espero no trigar tant com l'any passat) sobre el Primavera 2013, però avui volia compartir les entrades dels concerts que fan oferir tots dos grups fa 19 anys. Tenir 40 anys té aquestes coses, que pots presumir d'haver vist concerts i grups que molta gent ahir veia per primera vegada.
Faig molt mala cara (refredat on fire), però ahir portava la samarreta que vaig comprar al primer concert The Breeders el 27 d'abril del 94, precisament presentant el Last Splash que ahir van tocar tot sencer, fins i tot fent la conya de quan s'havia de girar el disc (jo el tinc en CD en tot cas).
Respecte a Blur, també tinc una anècdota, evidentment no tan sucosa com la del Brad Pitt (sóc pesada amb el tema, ho sé) però també té la seva gràcia. Resulta que ahir la Sandra, va penjar al Twitter l'entrada del concert de Zeleste 2 (actual Razz) i vaig pensar que també l'havia de tenir. Abans com les entrades es guardaven!
I aquí és on ve la gràcia. Resulta que a aquell concert vaig anar amb el David, que ahir també hi era (tot i que no al mateix lloc que jo, per allò de difícil trobar-nos). Quan es va acabar, a la sortida, vaig trobar un amic, el Luis, que arribava al Ceferino. Vaig acomiadar al David i em vaig quedar amb aquesta gent. Al cap d'una estona, quan vam sortir, estava Blur allà fora al carrer. Doncs res, a saludar-los. El més graciós, ha estat aquest matí, quan he trobat l'entrada. Resulta que me l'havien firmat, tant el Damon (part davant) com el Graham (part darrera). Cony! No ho recordava!!